خدمات پشتیبانی ما

ما مسئولانه در کنار شما هستیم.

خدمات پشتیبانی همدار

مشاوران ما با سالها تجربه در طراحی و اجرای راهکارهای مبتنی بر موبایل و شبکه های کامپیوتری، در مورد چگونگی به دست آوردن حداکثر کارایی از محصولات در کنار شما هستند.
ما در اینجا برای تسهیل استقرار شما در محصولات همدار ، رفع نیازهای امنیتی ، بهره وری ، مقیاس پذیری و پیوستگی در کنار شما هستیم.

پشتیبانی فنی

پشیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته گروه پشتیبانی ما، این اطمینان را به سازمانها می دهد که در هیچ مرحله ای از کار تنها نیستند.

آموزش فنی

خواه استفاده کننده مدل سرور درون سازمانی و یا مدل ابری ما باشید، سعی ما این است که به بهترین شکل با نحوه ی استقرار، کاربری و بروزرسانی محصولاتمان آشنا شوید.

مشاوره سازمانی

ما به طور اختصاصی به شرکت شما کمک می کنیم تا به بهترین شکل بتوانید از راهکارهای مدیریت موبایل سازمانی همدار در جهت برآورده شدن نیازهای سازمانتان استفاده کنید.

ویژگی های همدار سازمانی

مدیریت امکانات و برنامه ها

Possibilities & Applications management


مدیران می توانند اجازه استفاده از امکانات موبایل ها نظیر شبکه، تماس ها، بلوتوث، حساب ها و…را مدیریت کنند. همچنین می توانند برنامه هایی که برای استفاده در موبایل مجاز هستند را نیز مشخص کنند.

قوانین بر اساس محدوده زمان ومکان

Geofencing & Time Limitation


مدیران می توانند قوانین و سیاست های تعریفی خود را بر اساس موقعیت مکان و زمان کارمند فعال یا غیر فعال کنند.

اجرای دستورات کنترلی از راه دور

Remote controlling


مدیران می توانند یکسری دستورات کنترلی مانند قفل کردن موبایل، راه اندازی مجدد موبایل، حذف اطلاعات و حذف ثبت نام را از راه دور انجام دهند.

مانیتورینگ

Monitoring


امکان مانیتورینگ موقعیت مکانی در مدل موبایل سازمانی و مانیتورینگ استفاده از برنامه ها، دیتای استفاده شده برنامه ها، تماس ها و پیامک ها فراهم است.

پیام رسان سازمانی اختصاصی

Enterprise messenger


کارمندان می توانند در بستر امن همدار، از امکانات پیام رسان نظیر ایجاد گروه، کانال، ارسال پیام، ارتباط صوتی و تصویری و اشتراک فایل بین همکاران خود استفاده کنند.

فروشگاه برنامه اختصاصی

Play Store


امکان ارائه برنامه های مورد نیاز سازمان و بروز رسانی آنها توسط مدیر IT سازمان، برای کارمندان را فراهم می آورد.

ارسال اعلان

Notification


سرویسی که به مدیران امکان ارسال اعلان به موبایل های افراد مشخص و نیز گروه های مشخص را می دهد.

سیم کارت بایندینگ

SIM card binding


مدیران می تواند سیم کارت های موجود در موبایل را در همان وضعیتی که به کارمند می دهند از لحاظ نرم افزاری قفل کنند تا کاربر تنها توانایی استفاده از سیم کارت های مشخص شده را داشته باشد.

دسترسی چند سطحی به سامانه

Multi-level access


دسترسی به سامانه و پنل مدیریتی همدار در دو سطح مدیریتی و اپراتوری وجود دارد. که در سطح مدیریت شامل استفاده از تمام امکانات و در سطح اپراتوری تنها شامل مانیتورینگ می باشد.

چه نوع سازمانهایی می توانند از همدار بعنوان راه حل مدیریت موبایل های سازمانی استفاده کنند:


ابزار مدیریت موبایل های سازمانی ما ، برای هر نوع سازمان ، صرف نظر از اندازه ، طراحی شده است.
شما می توانید بر اساس صلاحدید خود همدار را، یا بر روی سرورهای خود (در محل) مستقر کنید و یا ما در سرورهایمان (ابر) میزبانی کنیم.