خدمات پشتیبانی ما

ما مسئولانه در کنار شما هستیم.

خدمات پشتیبانی همدار

مشاوران ما با سالها تجربه در طراحی و اجرای راهکارهای مبتنی بر موبایل و شبکه های کامپیوتری، در مورد چگونگی به دست آوردن حداکثر کارایی از محصولات در کنار شما هستند.
ما در اینجا برای تسهیل استقرار شما در محصولات همدار ، رفع نیازهای امنیتی ، بهره وری ، مقیاس پذیری و پیوستگی در کنار شما هستیم.

پشتیبانی فنی

پشیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته گروه پشتیبانی ما، این اطمینان را به سازمانها می دهد که در هیچ مرحله ای از کار تنها نیستند.

آموزش فنی

خواه استفاده کننده مدل سرور درون سازمانی و یا مدل ابری ما باشید، سعی ما این است که به بهترین شکل با نحوه ی استقرار، کاربری و بروزرسانی محصولاتمان آشنا شوید.

مشاوره سازمانی

ما به طور اختصاصی به شرکت شما کمک می کنیم تا به بهترین شکل بتوانید از راهکارهای مدیریت موبایل سازمانی همدار در جهت برآورده شدن نیازهای سازمانتان استفاده کنید.

خدمات همدار سازمانی

در کنار مزایای استفاده از همدار در سازمان ها، سرویس های متنوعی نیز ارائه می شود.

Messanger - پیام رسان

کارمندان می توانند در بستر امن همدار، از امکانات پیام رسان نظیر گفتگو و اشتراک فایل بین همکاران خود استفاده کنند.

Play Store - فروشگاه برنامه

امکان ارائه برنامه های مورد نیاز سازمان و بروز رسانی آنها توسط مدیر IT سازمان، برای کارمندان

چه نوع سازمانهایی می توانند از همدار بعنوان راه حل مدیریت موبایل های سازمانی استفاده کنند:


ابزار مدیریت موبایل های سازمانی ما ، برای هر نوع سازمان ، صرف نظر از اندازه ، طراحی شده است.
شما می توانید بر اساس صلاحدید خود همدار را، یا بر روی سرورهای خود (در محل) مستقر کنید و یا ما در سرورهایمان (ابر) میزبانی کنیم.