شانزدهمین دوره ی کنفرانس انجمن بین المللی رمز ایران در 6 و 7 شهریور 1398، با هدف هم‌‌افزایی دانش پژوهش‌گران و صنعت‌گران حوزه امنیت اطلاعات و رمزشناسی و نیز انتشار یافته‌‌های نو و بدیع در این زمینه، در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد. آشنایی و ارتباط استادان، پژوهش‌گران، صنعت‌گران، مدیران و کلیه علاقه‌‌مندان این حوزه، بررسی چالش‌‌های علمی و اجرایی در فرآیند کاربری این فن در فضای مجازی و تأکید بر امن‌‌سازی فضای تبادل اطلاعات در کشور از دیگر اهداف این کنفرانس بود.

در حاشیه ی برگزاری کنفرانس، نمایشگاهی با موضوع امنیت اطلاعات برگزار گردید.

در این نمایشگاه شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه های فناوری اطلاعات حضور داشتند.

گروه نرم افزاری امنش نیز با ارائه ی دو محصول دانش بنیان خود در این نمایشگاه حضور یافت.

در طی برگزاری این رویداد علمی، شرکت امنش به تبادل نظر با اساتید و مدیران فعال در زمینه ی فناوری اطلاعات پرداخت. در این تبادل نظر، فناوری های روز در زمینه ی روترها و ویژگی های روتر بومی پرسرعت سودار مطرح شد. در این گفتگوها شرکت امنش اعلام کرد که در صورت در اختیار داشتن سخت افزار متناسب قابلیت ارائه ی روتر با سرعت 1Tbps را داراست.

علاوه بر تبادل نظر در زمینه ی روترها،مدیران فعال در زمینه ی ارتباطات تلفنی نیز، گفتگوهای موثری نیز در حوزه ی (موبایل امن سازمانی همدار) داشتند.

در روز اول برپایی این نمایشگاه جناب آقای دکتر عارف رئیس انجمن رمز ایران از غرفه ی شرکت امنش بازدید نمودند. و از نزدیک با محصولات شرکت آشنا شدند.